Only 4 Friends

اتحداك انك هتضحك 1342139477731

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

Only 4 Friends

اتحداك انك هتضحك 1342139477731

Only 4 Friends

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
Only 4 Friends

2 مشترك

اتحداك انك هتضحك

AhmedEssam
    عضو جديد
    عضو جديد

اتحداك انك هتضحك Empty اتحداك انك هتضحك

مُساهمة من طرف AhmedEssam السبت يوليو 07, 2012 10:14 pm

* بيقولك مرة الشيطان جيه يسافر برة مصر راح المصريين قالوله لأ متسافرش خليك معانا فراح الشيطان قايلهم لأ انتوا متستهلوش انا اخلى الفقير يسرق ويبقى غنى والبليد يغش وينجح ويبقى من المتفوقين واخلى الواحد فيكم رئيس وفـ الاخر تقولوا هذا من فضل ربى !! Razz Razz

* بيقولك مرة واحد ابنه الرضيع مرض فوداه للدكتور فالدكتور قاله ابنك شرب لبن منتهى الصلاحية فرد الراجل وقاله آآه صح اصله رضع النهاردة من جدته ... Razz

* ودى بقى اطول نكتة فـ العالم :
    مرة قائد جيش كان يكلم الجنودفى قاعة كبيرة عددالجنود 100 جندى وهو بيتكلم واحد عطس القائد عايز يعرف مين اللى عطس قال :
    منو اللى عطس؟ محدش رد قسمهم 50 على اليمين و 50 على الشمال سأل الخمسين اللى على اليمين قال : مين اللى عطس ؟ كلهم قالوا :
    محدش فينا عطس القائد قتلهم كلهم راح للخمسين اللى على اليمين قالهم : مين اللى عطس ؟محدش رد قسمهم 25 على اليمين و 25 على الشمال سأل ال 25 اللى على اليمين مين اللى عطس؟ كلهم قالوا مش احنا القائد قتلهم كلهم سأل ال 25 اللى على الشمال مين اللى عطس؟محد ردقسمهم 13 على اليمين و12 على الشمال سأل ال13 اللى على الشمال في واحد منكم عطس ؟ كلهم قالو لأ قتلهم كلهم سأل ال12 اللى على اليمين مين فيكم اللى عطس؟محدش رد قسمهم 6 على اليمين و 6 على الشمال سأل ال 6 اللى على اليمين في حد منكم عطس؟ كلهم قالوا لأقتلهم كلهم سأل ال 6اللى على الشمال مين اللى عطس ؟محدش رد قسمهم
    3 على اليمين و 3 على الشمال سأل ال 3 اللى على اليمين في حد منكم عطس؟ كلهم قالوا لأقتلهم كلهم سأل ال 3اللى على الشمال مين فيكم اللى عطس ؟محدش رد قسمهم 2 على اليمين و 1 على الشمال سأل ال 2 الى على الشمال مين فيكم اللى عطس ؟ الإثنين قالو مو احناقتلهم !!!!!
    سأل الواحد اللى على الشمال قاله انت اللى عطست ؟ قاله :
    ايوة انا
    القائد قاله :

يرحمكم الله
    ลŋǿŋўмǿŭṧ
    ลŋǿŋўмǿŭṧ
    مؤسس المنتدى
    مؤسس المنتدى

ذكر
    الميزان
    المزاج : ! None can stop me

اتحداك انك هتضحك Empty رد: اتحداك انك هتضحك

مُساهمة من طرف ลŋǿŋўмǿŭṧ السبت يوليو 07, 2012 10:27 pm

والله تمام بس بسبب النكته الاخيره بتاعت يرحمكم الله دى انا لو شوفتك ممكن اقتلك

الوقت/التاريخ الآن هو الخميس مارس 28, 2024 3:19 pm